210 5580702

ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ για αγορές άνω των 700€

Αρχική Εταιρεία Συχνές Ερωτήσεις Video Gallery Επικοινωνία

ΑρχικήΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣυχνές Ερωτήσεις

Συχνές Ερωτήσεις

1. Ποιες κατηγορίες προϊόντων μπορώ να αναζητήσω και να προμηθευτώ από το ηλεκτρονικό κατάστημα Click&Build;

To Click&Build διαθέτει προϊόντα που χρησιμοποιούνται για τη θερμομόνωση, ηχομόνωση και στεγανοποίηση των κτηρίων καθώς και προϊόντα ξηράς δόμησης.

2. Πώς μπορώ να επιλέξω το κατάλληλο προϊόν για τη συγκεκριμένη εφαρμογή που σκοπεύω να το χρησιμοποιήσω;

Στην αρχική σελίδα του ηλεκτρονικού καταστήματος Click&Build υπάρχουν οι διάφορες κατηγορίες προϊόντων και το καθένα από αυτά παρουσιάζεται αναλυτικά ώστε να είναι εύκολη η επιλογή του κατάλληλου.

3. Αν παρόλα αυτά έχω αμφιβολίες για την επιλογή μου πώς μπορώ να βεβαιωθώ;

Υποβάλλω το ερώτημα μου ηλεκτρονικά στο e-mail του Click&Build.gr ή επικοινωνώ τηλεφωνικά. Και στις δύο περιπτώσεις ειδικευμένοι τεχνικοί θα απαντήσουν το συντομότερο δυνατό στα ερωτήματα.

4. Ποιες είναι οι ώρες λειτουργίας των φυσικών καταστημάτων;

Οι ώρες λειτουργίας των φυσικών καταστημάτων είναι: Δευτέρα - Παρασκευή : 7:30 π.μ. έως 15:30 μ.μ. , Σάββατο : 7:30 π.μ. έως 13:30 μ.μ.

5. Πώς μπορώ να παραγγείλω προϊόντα από το Click&Build;

Μετά την επιλογή των προϊόντων η διαδικασία της αγοράς είναι απλή και καθοδηγούμενη από το πρόγραμμα. Η παραγελία ολοκληρώνεται με την πληρωμή των παραγγελθέντων προϊόντων.

6. Ποιοι είναι οι αποδεκτοί τρόποι πληρωμής;

Η πληρωμή μπορεί να γίνει με τρεις τρόπους:

A. Εξόφληση στο κατάστημα.

Η εξόφληση στο κατάστημα μπορεί να γίνει με μετρητά εφόσον δεν ξεπερνούν το ποσό που προβλέπεται από τη σχετική νομοθεσία ή με χρήση χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας.

B. Ηλεκτρονικά με χρήση χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας

Η εξόφληση μπορεί να γίνει ηλεκτρονικά χρησιμοποιώντας χρεωστικές ή πιστωτικές κάρτες που δέχεται το σύστημα των Τραπεζών με τις οποίες  συνεργάζεται το ηλεκτρονικό κατάστημα, για παράδειγμα MasterCard ή Visa και άλλες. Η πληρωμή των παραγγελιών και η χρέωση των πιστωτικών καρτών γίνεται σύμφωνα με τις διαδικασίες των Τραπεζών που συνεργαζόμαστε. Η παραγγελία θεωρείται ολοκληρωμένη μόνο εφόσον το ηλεκτρονικό κατάστημα ειδοποιηθεί από την Τράπεζα ότι χρεώθηκε για λογαριασμό του σε αποδεκτή χρεωστική/πιστωτική κάρτα το σύνολο της αξίας της παραγγελίας. Το ηλεκτρονικό κατάστημα δεν φέρει καμία ευθύνη για παράτυπη ή εσφαλμένη χρήση χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας.

Γ. Κατάθεση σε λογαριασμό Τραπέζης

7. Τα μεταφορικά περιλαμβάνονται στην τιμή των προϊόντων;

Το κόστος μεταφοράς δεν περιλαμβάνεται στην τιμή των προϊόντων καθώς εξαρτάται από την απόσταση του τόπου παράδοσης από τα φυσικά καταστήματα και προστίθεται στο κόστος των υλικών πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας. Για παραδόσεις εντός του Νομού Αττικής εφόσον η αξία της παραγγελίας ξεπερνάει τα 700,00 € δεν χρεώνονται μεταφορικά. Ειδικά για παραγγελίες εκτός του Νομού Αττικής η παραγγελία παραδίδεται σε πρακτορείο στην Αττική επιλογής του πελάτη χωρίς χρέωση μεταφορικών.

8. Πώς και πότε θα παραλάβω τα προϊόντα που έχω παραγγείλει;

Η παραγγελία μπορεί να παραληφθεί με δύο τρόπους:

Α. Με μέσο του πελάτη από τα φυσικά καταστήματα, αφού προηγηθεί συνεννόηση για την προετοιμασία της.

Β. Στη διεύθυνση του πελάτη, οπότε η μεταφορά κανονίζεται από τους υπευθύνους του ηλεκτρονικού καταστήματος.

α. Η διεύθυνση του πελάτη βρίσκεται εντός του Νομού Αττικής: Η παράδοση γίνεται εντός 3 εργάσίμων ημερών. Τα προϊόντα μικρού όγκου και ιβάρους μέχρι 5 κιλά παραδίδονται στην πόρτα του πελάτη. Τα προϊόντα μεγάλου βάρους και όγκου παραδίδονται επί πεζοδρομίου.

β. Η διεύθυνση του πελάτη βρίσκεται εκτός του Νομού Αττικής: Τα προϊόντα παραδίδονται σε πρακτορείο μεταφορών στην Αττική. Η παράδοση γίνεται εντός 5 εργάσιμων ημερών.

9. Πως μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου ή να επιστρέψω τα προϊόντα που έχω παραλάβει;

Η παραγγελία που βρίσκεται στη φάση της προετοιμασίας και δεν έχει εκτελεστεί ακυρώνεται με επικοινωνία με τα καταστήματα, με e-mail ή τηλεφωνικά. Όταν η παραγγελία έχει εκτελεστεί ή τα προϊόντα έχουν παραληφθεί τότε ακολουθείται η διαδικασία επιστροφής των προϊόντων. Η διαδικασία πρέπει να γίνει εντός 14 ημερών και τα προϊόντα πρέπει να επιστραφούν στην έδρα του ηλεκτρονικού καταστήματος χωρίς να έχει ανοιχθεί η συσκευασία τους με ευθύνη και δαπάνη του πελάτη. Αναλυτική περιγραφή της παραπάνω διαδικασίας περιλαμβάνεται στους όρους χρήσης.

10. Τα προϊόντα που θα αγοράσω από το ηλεκτρονικό κατάστημα Click&Build.gr καλύπτονται από εγγύηση καλής λειτουργίας;

Το ηλεκτρονικό κατάστημα Click&Build.gr διαθέτει προϊόντα που καλύπτονται από εγγυήσεις των κατασκευαστών τους και ισχύουν μετά την αγορά τους για χρονικό διάστημα ανάλογο με το είδος και τον κατασκευαστή. Περισσότερες πληροφορίες είναι διαθέσιμες με επικοινωνία με τα καταστήματα με e-mail ή τηλεφωνικά.

11. Πως μπορώ να βρω τις οδηγίες εφαρμογής των προϊόντων που προμηθεύτηκα;

Οι οδηγίες εφαρμογής των προϊόντων μπορούν να αναζητηθούν στην περιγραφή του προϊόντος και στη συσκευασία του. Στην περίπτωση που είναι απαραίτητες επιπλέον διευκρινίσεις αυτές θα δοθούν από τους ειδικευμένους τεχνικούς με επικοινωνία με τα καταστήματα με e-mail ή τηλεφωνικά.